۱۱ پاسخ

نوش جان من شوهرم یه جعبه خریده بود بچها نخوردن کمپوت درس کردم

به به رنگو نگاه نوش

کیلویی چنده عزیزم

آدرس میدم😁

دخترم خونه دوستمون گیلاس دیده بود بعد دیروز گف از اونا میخوام ما هم رفتیم میوه فروشی گف کیلویی ۵۹۰
رفتیم از وانتی گرفتیم ۲۵۰ ....ولی یا خراب بود یا نرسیده...بچم یدونه بیشتر نخورد

نوش جان

اووووف چه خوشگل

گیلاس باغ خودتون

😋😋😋😋آدرس میدم برا منم بفرست.چرا در خواست دوستیمو قبول نمیکنی🫤

نوش جونتتت

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍬🍭 مامان آبنبات🍬🍭 ۳ سالگی
مامان حسنا مامان حسنا ۳ سالگی
مامان آیه کوچولو مامان آیه کوچولو ۳ سالگی