دوستان کسی اینجا بچش هشت ماهش هست ک دمر بخابه شبا 🥺☹️

۶ پاسخ

اره دختر من همیشه دمر میخابه

هر دوتاشون دمر میخوابن منم کارشون ندار اونجوری راحتترن حتما

اره دختر منم میخوابید

دکتر دختر من گفت بهترین حالت برا خوابیدن بچه ها دمر خوابیدنه چون ستون فقراتشون صافه مثل ما گودی کمر ندارن اصلا اذت نمیشن

اره منو شوهرم خودمونم دمر میخوابیدیم الان پناه هم دمر میخوابه 😂

دختر من از پنج ماهگی دمر می‌خوابه با اینکه به هر دو سمت غلت میزنه و چهاردست و پا می‌ره .کلا دمر میشه

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی