۶ پاسخ

نترس عزیزم مشکلی نیس
نوزاد تایم بیداریش یکی دوساعته، ینی بعدش باید بخوابه ،اگر نخابه جاییش درد می‌کنه

برای چی میدی بهش منم میتونم برم بخرم بدم به بچم پسرم از دیشب تا الان بیداره و همش گریه می‌کنه بعضی وقتا یجوری گریه میکنه ک نفسش میرع

بعدم نی نی ها تایم خوابشون باید خییییلی زیاد باشه
تا 2 ماه حداقل باید 18 ساعت بخوابن

دم کرده اش میدی شما یا داروخونه ای؟

نترس عزیزم
درد نداره خداروشکر آروم شده خوابیده
نگران چی هستی
مطمئن باش اگر مضر بود دکترا نمیدادن که
این همه سال هم کل ایران دارن استفاده میکنن به هیچکدوم چیزی نشده
برا نی نی توهم چیزی نمیشه
نگران نباش

دو سی سی ک زیاده دکتر ب من گفت ی سی سی دوبار در روز صبح و شب

سوال های مرتبط