۱۰ پاسخ

خدا برات نگه داره عزیزم
منکه شیر خودم رو میدم و گاهی شیرخشک، بشدت راضیم و شیر دادن برام بهترین حس دنیاس، اتفاقا همیشه میگم بچه های شیرخشکی رو به چه بهونه ای میشه به خودت بچسبونی😅
باید به این درک برسن که مادرشدن نه اسیر
فوقش دوسال شیر بخوره که البته ازوقتی غذاخور بشه خیلی کمترم شیر میخوره

ولی من عاشق شیر دادن به پسرمم 🥹شاید شیر خشک یه سری مزیت داشته باشه ولی شیر دادن بنظر من خیلی لذت بخشه و من عاشق لحظه هاییم که به رادمهرم شیر میدم و تو چشمام نگاه میکنه😍

من بچه م شیر خودمو میخوره و نهایتا روزی یکبار شیرخشک میدم کمکی که گاهیم نمیخوره اما من واقعا شیردهی رو دوست ندارم و خیلی اذیت میشم به دلایلی و واقعا این هیچ ربطی به میزان عشق ادم به فرزندش‌نداره خیلیا شیر خودشونو میدن اما بین انتخاب خودشون و بچه شون پاش برسه بچه رو ول میکنن میرن پی خوشی خودشون و چه بسا مادرایی که بچه شون شیرخشکیه اما جونشون درمیره برا بچه شون
واقعا قیاس بیجایی هست که بگید کسی که بچه رو شیرخشکی میکنه پی راحتی خودشه هرکسی با توجه به
شرایط خودش انتخاب میکنه بچه ش شیر خودشو بده یا شیرخشک به هیچ وجه نمیشه نظر داد راجع به تصمیم هر مادری
بازم خوبه شما قضاوت نشدی
خیلیا سر اینکه شیرشون کم بوده یا مریض بودن خواستن شیرخشک بدن به بچه انقدر حرف شنیدن که منصرف شدن
لطفا با حرفای بیجا و قضاوت های نسنجیده باعث ازار هیچ مادری نشیم چون این مسئله به من و شمای نوعی هیچ ارتباطی نداره

خب مادر خیلی آزادتره با شیر خشک
من شیر خودمو به بچم میدم باورت نمیشه ۴ ماهه آرایشگاه نرفتم ابرو بردارم، ابروهام از زمان راهنمایی دبیرستانم کلفت تر شده

درسته شیر دادن لذت بخشه ولی برای من اینطوری نبود ومن ازشیر دادن بدم میومد عصبی میشدم و پرخاشگر وقتی دیدم شیر دادن باعث میشه اعصابم به هم بریزه وبرای بچم حوصله نداشته باشم و نمیتونم بهش برسم و ناخواسته بهش پرخاش میکنم تصمیم گرفتم شیرخشک بدم و ازاین بابت راضیم بچم یه مامان شاد و پرانرژی ومهربون میخاد نه یه مادر پرخاشگر وعصبانی وبی حال

من عاشق وقتاییم به پسرم شیر میدم وگشنه اش باشه با جون ودل بهش میدن وحین خوردن چقدر قربون صدقه اش میرم 😍
دوست دارم همون لحظه زمان توقف کنه
درسته اذیتی داره ولی می ارزه

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️من که نارضی ام شدیدا عشق بچه به شیرخوردنشه وقتی تو اغوشت میگیریش من خودم تنبلی کردم وگرنه بچم تا حالا شیرمو میخورد گاهی الکی سینمو میدم نزدیک دهنش باش بازی میکنی نگاش میکنه میزاره دهنش بعد میخنده ولش میکنه دلم میشکنه که این عشقو چطور با سهل انگاریام ازدست دادم 🥹 مگه الان اذیت نمیشم با شیر خشک دیگه بچه همینه ماهم واقعا عجیبیم بچه میاریم بعد هر کاری میکنم ازش راحت بشیم بخودمون برسیم.. بعضیاهم عجیبن

دختر من شير منو اينقد کم خورد مجبور شدم شير خشک بدم فقط تو ماشين يا موقع هايي که خوابه سينمو ميگيره قبلا شير ميخورد تو چشام نگاه ميکرد خيلي برام حس خوبي بود الان سينمو نميگيره خيلي ناراحتم ولي از يه طرف بچم داره کم کم وزن ميگيرع وزنش پايين بود شيرمو نميخورد

من هم شیر خودمو میدم و هم شیر خشک ولی واقعا شیر دادن به فرزند لذت بخش

خب اونا خودشون خواستن بچه هاشونو شیر بدن از اول تصمیم خودشون بوده

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی