باید فوری بری بیمارستان ارژانس
برو اورژانس حتما هم دارو میدن هم ان اس تی میگیرن خیالت بابت بچه هم راحت میشه
برو بیمارستان یا درمانگاه حتما اسهال علامت خطره
اگه دکترم فقط بهتون فاموتیدین داده گوارشت بهم ریخته احتمالا میوه فصل مصرف کردی دلپیچه شدی دردای روده با درد رحم اشتباه گرفته مبشه
مال سردی بدنته
به نظرم حتما یا دکتر برین با با دکترتون تماس بگیرین و شرایطتون رو بشون بگین.
کشک پاستوریزه بخور برای اسهال ودل پیچت آب روآتیشه
برو دکتر
ی چای نبات نعنا بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.