۹ پاسخ

من از دکتر پرسیدم گفت نان اپتی پرو۱ خیلی خوبه
ولی الویت شیر مادره برای نوزاد
سعی کن خودت تقویت کنی بهش شیر بدی

من‌سوپرامیل خریدم‌

من بیمارستان همون روز اول بهم شیرخشک داد، بچه به خاطر کم آب نشدن و نیفتادن قند باید حتما شیر بخوره
ببلاک گرفتم، با شیشه نده فقط اگه شیر نداشتی، بزار بچه سینه رو مک بزنه که شیر بیاد بعد با یه سرنگ آروم از کنار سینه‌ات بریز دهنش شیر رو که عادت نکنه هم به شیشه و مک زدن رو تمرین کنه قوی بشه

بیمارستان نمیذارن شیر خشک بدی اگه بعدش دیدی شیرت کمه دکتر برات شیر مینویسه

من نبردم
فکر میکردم سینه ام خالیه چون اصلا نه سنگین شده بود نه ترشح داشت ولی پرستار میومد سینه مو فشار میداد یکی دو قطره میزد بیرون میگفت شیرت خیلی خوبه همین واسه بچه کافیه
خیلی تاکید داشتن شیر خشک ندید

ببلاک
اگر خیلی واست مهمه شیرخودت و بخوره نده اصلا
اگر واست مهمه که اولش وزن کم نکنه و زردی سنگین نگیره بهش حداقل دو وعده بده

تا ۳ یا ۴ روز شیر نیست در حد چند قطره اگر بچه بی تابی کرد آپتامیل میدادم
قرص شیرافزا و پودر شیرافزار رو تو روز دوم استفاده کنی شیر انقد زیاد میشه که کیف کنی

اگه خودت شیر نداشتی سوپرامیل بگیر عالیه هم وزن دهی خوبی داره هم مواد مغذیش عالیه هم طعم خوبی داره چرب هم هست

از الان فکرتون رو نذارید رو اینکه شیر ندارید
انشالله که با خودش شیرش هم میاره
من انقدر سینه هام کوچیک و بدون تعییر بود فکر میکردم نداره ب شوهرم سپرده بودم بخره سریع
ولی هزار ماشالله تو همون ریکاوری پرستار آوردش فشار داد سینمو آعوز درامد
شب هم بستری بودیم کاملا سیر میشد
باید تلاش کنی قشنگ نوزاد رو بندازی به سینه انشالله میاد

سوال های مرتبط