۱۱ پاسخ

ی جیغایی میزنه ک ینی ی رگ تو سرم میگیره ک سردردای وحشتناک میگیرم از ذوق و هیجان جیغ میزنه

اره قوربونش‌برم تازه یاد گرفته

عزيزم جيغ زدن روند تكامل صحبت كردن همه ني ني ها مي زنن

من فک میکردم پسر من فقط جیغ جیغو از آب درآمده پس همن

بلههههههه

منم یه قل همینجوری جیغ بنفش میکشه نگاش میکنی زیرچشمی میپاد ادمو ابروشو میده بالا بدتر جیغ میزنه😂😂😂

دختر من از ۵ ماهگی جیغ های وحشت ناک میزنخ عادیه گلم 😂

ارههههه

نذارزیادخسته بشه شایدکلافه میشه بچه هدمعمولاختسه وکلافه شدنی جیغ میزنن

بله عزیزم عادیه، یکم بزرگ تر بشه خوب میشه
دختر منم خیلی جیغ میزد ولی الان خوب شده

وای درد منو گفتی ،آره خیلی زیاد از هفت ماهگی اینجور جیغ جیغو شده درحالت عادی جیغ میزنه خدانکنه که چیزی بخواد یا من یا باباش از کنارش بلند بشیم تو صورتمون نگاه میکنه جیغ جیغ که چرا داری میری بیا کنارم بشین

سوال های مرتبط

مامان آقا معین مامان آقا معین ۱ سالگی
مامان ضحی🩷✨️ مامان ضحی🩷✨️ ۱۶ ماهگی