مامانا هر روز باید قندم را بگیرم باید روی ی تایمی خاصی باشه؟؟

۳ پاسخ

هرروز برای من سه بار ناشتا بعد دوساعت بعد صبحونه بعد دوساعت بعد ناهار بعد دوساعت شام
چون انسولین هم ناشتا دارم هم یه ربع قبل صبحونه . بعد یه ربع قبل شام بعد موقع خواب

یکبار ناشتا بگیر
ی ساعت بعد صبحانه
بعد ناهار و بعد شام

من دکتر غدد رفتم گفت یکبار ناشتا بگیرم . یکبار دوساعت بعد صبحانه . دوساعت بعد ناهار . دوساعت بعد شام

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی💙👼 مامان جوجه طلایی💙👼 هفته سی‌وهفتم بارداری