هرروز برای من سه بار ناشتا بعد دوساعت بعد صبحونه بعد دوساعت بعد ناهار بعد دوساعت شام
چون انسولین هم ناشتا دارم هم یه ربع قبل صبحونه . بعد یه ربع قبل شام بعد موقع خواب
یکبار ناشتا بگیر
ی ساعت بعد صبحانه
بعد ناهار و بعد شام
من دکتر غدد رفتم گفت یکبار ناشتا بگیرم . یکبار دوساعت بعد صبحانه . دوساعت بعد ناهار . دوساعت بعد شام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.