باید روزی ۴ بار قندم و بگیرم تو خونه ، خیلی میسوزونه ، چکار کنم😫😫

۲ پاسخ

تحمل😢 من امپول بتا زدنی انقد میگرفتم همه نوک انگشتام کبود شده بود

سوزش چی؟ منم میگیرم چهار وعده

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان ویانا خانم مامان ویانا خانم هفته سی‌ودوم بارداری