عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢
قندت خوبه یعنی پایین تر بیاد بهتره
فقط نون سنگک به اندازه کف دست برای صبحانه بخور
اگه نهار برنج خوردی سعی کن شام نخوری برنج
آب زیاد مصرف کن
آب میوه طبیعی و مصنوعی نخور
صبح،ظهر،شب یک میوه بخور یک ساعت بعد وعده غذایی
کلا کیک و شیرینی و بستنی رو سعی کن کم مصرف کنی
منم مثل شما بودم رفتم دکتر تغذیه اینارو بهم گفت رعایت کردم قندم شد ۸۵
قندت بالا نیستش که مال 91 هست دکتر من گفت تو بارداری تا 95 بالا حساب نمیشه
قندت خوبه
من آهنم پایین بود
گفت تا یک ماه فعلا روزی دوتا آهن بخور
منم از اول بارداریم روزی دوتا اهن میخورم گفت تا ۳ ماه بعد زایمان باید اینطوری اهن مصرف کنم
نون سفید نخور جاش سنگک و بربری بخور
برنج هم کمتر بخور
قند و شکر و شیرینی های مصنوعی رو حذف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.