۷ پاسخ

من اصلان سایز صفر ب بچه هام نشود بستگی ب وزن بچت داره

شامپو و لوسیون و کرم سوختگی هم بگیر گلم

پوشک سایز یک بگیر
شیشه و پستونک بگیر
شیردوش بگیر شاید لازم شد روزای اول
کرم شقاق سینه بگیر کرم دست و صورت واسهدنیننی بگیر روزای اول پوست پوست میشه

پوشک سایز صفر بردار چون بچه به دنیا بیاد ریزه سایز صفر میخوره

کاشکی سایز صفر نمیگرفتی سایز یک‌میگرفتی سایز صفر فقط تا دوهفته استفاده میشه بعد کوچیک میشه سایز ۱ ولی تا ۳ ماه استفاده میشه راحت
رفتی سونو وزن بچت چند کیلو بود

لباس بسه باز ب دنیا اومدنی هرچی خواستی میگیری

سلام عزیزم از کجا خرید کردی

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری