منم فردا میشم ۴۰ هفته و ۳ روز میرم ببینم بستری میکنن دکترم میگفت تا ۴۱ هم وقت میدن
خداقوت عزیزم
سلام مامان دیارا
ان شاءالله بسلامتی فارغ بشین🥰💗
ببخشید چجوری اون تگ چهلم نوزاد رو اضافه کردین به متنتون؟
برخیز و ورزش کن
برو خطرناک ی موقع بچع پی پی نکنه
بچه ی اولته
برو بیمارستان خودشون بستری میکنن دیگ از وقتتم گذشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.