هنووووووز
نزاییییییدم

چهل هفته و سه روز

۷ پاسخ

منم فردا میشم ۴۰‌ هفته و ۳ روز میرم ببینم بستری میکنن دکترم میگفت تا ۴۱ هم وقت میدن

خداقوت عزیزم

سلام مامان دیارا
ان شاءالله بسلامتی فارغ بشین🥰💗
ببخشید چجوری اون تگ چهلم نوزاد رو اضافه کردین به متنتون؟

برخیز و ورزش کن

برو خطرناک ی موقع بچع پی پی نکنه

بچه ی اولته

برو بیمارستان خودشون بستری میکنن دیگ از وقتتم گذشته

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترام 😍 مامان دخترام 😍 ۹ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سیزدهم بارداری
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۴ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد