هنووووووز نزاییییییدم

چهل هفته و سه روز

۷ پاسخ

خوب برو بیمارستان یوقتی بچه مدفوع میکنه ضرر داره

برا چی نمیری بیمارستان؟ می‌دونی ضرر داره برای خودت و بچه ؟ حتی ممکنه نتونی طبیعی بیاری

کدوم بیمارستان رفتی

دکتر من گفت۳۹هفته و ۱روز دیگ نهایت وقت داری ددرد بگیری بعد باید بستری شی
بعد خانمییی تو چطوری تا الان صبر کردیییییی😂😑
وخی وخی برو بیمارستان 😂🤦‍♀️

ی وقت مدفوع میکنه خطرناکه برو بیمارستان

برو بیمارستان ان شالله ب سلامتی دوتایی برگردین

وای خدا بهت صبر بده دختر
چرا خب بیمارستان نمیری آمپول فشار بزنن

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترام 😍 مامان دخترام 😍 ۹ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سیزدهم بارداری
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۴ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد