خوب برو بیمارستان یوقتی بچه مدفوع میکنه ضرر داره
برا چی نمیری بیمارستان؟ میدونی ضرر داره برای خودت و بچه ؟ حتی ممکنه نتونی طبیعی بیاری
کدوم بیمارستان رفتی
دکتر من گفت۳۹هفته و ۱روز دیگ نهایت وقت داری ددرد بگیری بعد باید بستری شی
بعد خانمییی تو چطوری تا الان صبر کردیییییی😂😑
وخی وخی برو بیمارستان 😂🤦♀️
ی وقت مدفوع میکنه خطرناکه برو بیمارستان
برو بیمارستان ان شالله ب سلامتی دوتایی برگردین
وای خدا بهت صبر بده دختر
چرا خب بیمارستان نمیری آمپول فشار بزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.