نظرتون در مورد اسم جانسوینویسید

۱۴ پاسخ

به نظر من خوب نیست

قشنگه
اگه خودت دوسش داری از کسی نظر نگیر دلتو میزنن انقدر که نظرای خودشونو میدن
بعضیا الان میگن خارجیه و اینا
منم آستارایی هستم،تو فامیلامون توی اون خطه اینجور اسمارو زیاد میذارن،برای شهرای دیگه شاید عجیب باشه که عادیه

ترکیبی از فارسی و ترکیبی هست معنیش آب حیات دهنده زندگی بخش

اسم یه لباسه ک اونم اشتباه تلفظ میکنن ظاهرا تو یه کلیپ دیدم در اصل جامپسوعه یا جامپسوز همچین چیزی
همون لباس اورال😅

ترکیبی از،فارسی و ترکی هست معنیش آب حیات دهنده زندگی بخش

شبیه تسو هس 😅

قشنگه بنظرم

نه خوب نیس

قشنگه
جانیار هم قشنگه

توی گهواره قسمت برنامه ها ابزار رو بزن برو قسمت انتخاب اسم حرف ج رو انتخاب کن میاره اسم هارو

عالیه اسم ترکی😍

معنیش چیه
من ایرانی تاحالا نشنیدم
بنطر خارجیه
نمیدونم

اسم دخترم جانان هست چی بذارم بهش،بیاد

خیلی خارجکیه

سوال های مرتبط

مامان دو دلبر🥹😍 مامان دو دلبر🥹😍 ۱۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان کنجدمون
 ❤️😍 مامان کنجدمون ❤️😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۵ ماهگی