نظرتون در مورد اسم «دلبر»??????????

۱۲ پاسخ

خوب نیست

بده .

قدیمی ‌.

عشقم قدیمی

احساسی اسم انتخاب نکنید دلبر خیلی قدیمیه گلم
اسمای خوشگلتر هم هست

اسم های قشنگ زیادی هست
احساسی انتخاب نکنید بنظر من البته

نععههههه

اسم عمه ی منه واقعا هم دلبره🤭

خوبه. اسم سلیقه ای هست اگه اسم دلبر ب دلت میشینه حتما بزار

نه به نظرم قشنگ نیست
یه نوع صفت یا ویژگیه برای اسم جالب نمیشه

قدیمی‌ها ولی بد نیس

دلبر مگ اسمه😑😐

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان مامانی مامان مامانی هفته سی‌ام بارداری
مامان ❤️نقل ونبات❤️ مامان ❤️نقل ونبات❤️ ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۵ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌وسوم بارداری