خوب نیست
بده .
قدیمی .
عشقم قدیمی
احساسی اسم انتخاب نکنید دلبر خیلی قدیمیه گلم
اسمای خوشگلتر هم هست
اسم های قشنگ زیادی هست
احساسی انتخاب نکنید بنظر من البته
نععههههه
اسم عمه ی منه واقعا هم دلبره🤭
خوبه. اسم سلیقه ای هست اگه اسم دلبر ب دلت میشینه حتما بزار
نه به نظرم قشنگ نیست
یه نوع صفت یا ویژگیه برای اسم جالب نمیشه
قدیمیها ولی بد نیس
دلبر مگ اسمه😑😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.