سلام
نظرتون در مورد اسم دلارا

۶ پاسخ

منم دلارا انتخاب کردم میشه دلا هم صداش کرد 🤩

خيلي قشنگه عزیزم❤️

دلارا خیلی قشنگه من شوهرم قبول نکرد مونده تو دلم 💔

منم اسم دخترم گذاشتم مِلورا

خیلی قشنگه
اتفاقا منو همسرم سر اسم دلارا و اِلارا اختلاف نظر داشتیم
همسرم میگفت دلارا من میگفتم الارا ک اخرش من موفق شدم 😁😂 اخه الارا نسبت ب دلارا امروزی تره و تازه بین‌المللی هم هست کلی راجبش تحقیق کردم

خیلی قشنگه
یه دلارا دارن تو فامیل همسرم خیلی نازه 😍

سوال های مرتبط

مامان 🩵الیار🩵 مامان 🩵الیار🩵 ۵ ماهگی
مامان قدم خیرخانم🩷 مامان قدم خیرخانم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان کنجدمون
 ❤️😍 مامان کنجدمون ❤️😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان ❤️نقل ونبات❤️ مامان ❤️نقل ونبات❤️ ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی