دخترا نظرتون در مورد اسم ماهلین؟

۱۷ پاسخ

قشنگه ولی خیلی زیاد شده بدتراز پناه

خوب نیست چون بیشتر. مالین شنیده میشه.البته با احترام

ماهلین نذار اصلا خوب تلفظ نمیکنن مالین شنیده میشه چند نفر تو گهواره همینو گفتن .یکی هم می‌گفت بچشو تو مدرسه وقتی مسخره میخوان بکنن بد صداش میکنن ناراحت میشه😤😬

ماهلین مثل اسم مهناز میمونه الان همه میذارن بعدا زود از مد میوفته . قبلا اسم همه دخترا مهناز و پریناز بود الان خز شده اونم بعدا اینطوری میشه

ه خیلی کمرنگه شنیده میشه

قشنگه ولی هایلین انگار از ماهلین قشنگ تره و کمیاب تره

وااای ن توروخدا
همه یا پناهن یا ماهلین یا دلوین یا دلانا

این همه اسم اخه چرا فقط همینا!!!! 🫣😂

این همه اسم دختر داریم غیر از پناه و ماهلین
۶سال دیگه تو مدرسه ها همه همین دوتا اسمن

خیلی قشنگه

قشنگه ماهسان هم دوست میدارم

قشنگه

قشنگه

خیلی قشنگه

قشنگه😍

خدووووو منم اسم گل دخترمو میخوام بزارن ماهلین🥰😍

قشنگه

قشنگه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان کنجدمون
 ❤️😍 مامان کنجدمون ❤️😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامانی مامان مامانی هفته سی‌ام بارداری
مامان ❤️نقل ونبات❤️ مامان ❤️نقل ونبات❤️ ۱۰ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۵ ماهگی
مامان ماهـــدخت مامان ماهـــدخت ۸ ماهگی