با احترام مورد پسند نیست
خوبه ولی بنظرم خیلی قدیمیه
من از اسم دلربا خوشممیومد که خدالطف کرد پسر بهم داد.دیگه دلربا توی دلمموند
دلربا به دلبر نزدیک هست و قشنگتر هست
دلیار قشنگتره
دلین
دلوین هم قشنگن
بنظرم بیشتر شبیه صفته تا اسم.
اسم دختر خاله مامان من که حدود 60 سالشه دلبر
عزیزم انتخاب اسم سلیقه ای هست اما چون نظر پرسیدی میگیم.
اسم مامان بزرگ دوستم دلبر بود تازه دیلبر هم صداش میکردن🤦♀️
قدیمیه دلین ، دلا ،دلوین جدیدتر و خوش آواترن به نظرم
عه چقد قشنگ😍
دلربا
قشنگه خبلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.