خانما نظرتون در مورد اسم دلبر میگین

۱۱ پاسخ

با احترام مورد پسند نیست

خوبه ولی بنظرم خیلی قدیمیه

من از اسم دلربا خوشم‌میومد که خدالطف کرد پسر بهم داد.دیگه دلربا توی دلم‌موند
دلربا به دلبر نزدیک هست و قشنگتر هست

دلیار قشنگتره
دلین
دلوین هم قشنگن

بنظرم بیشتر شبیه صفته تا اسم.

اسم دختر خاله مامان من که حدود 60 سالشه دلبر

عزیزم انتخاب اسم سلیقه ای هست اما چون نظر پرسیدی میگیم.
اسم مامان بزرگ دوستم دلبر بود تازه دیلبر هم صداش میکردن🤦‍♀️

قدیمیه دلین ، دلا ،دلوین جدیدتر و خوش آواترن به نظرم

عه چقد قشنگ😍

دلربا

قشنگه خبلی

سوال های مرتبط

مامان کنجدمون
 ❤️😍 مامان کنجدمون ❤️😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلیل زندگیم مامان دلیل زندگیم هفته سی‌ام بارداری
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان ❤️نقل ونبات❤️ مامان ❤️نقل ونبات❤️ ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی