بنظرم وزنش خوبه و ب مکمل نیاز نداره
بازم خواستی ازمایش چکاب بده اگ کمبود اهن یا ویتامین دی داره قطرشو بدی
من دخترم ۲نیمه وزنش۹/۷۰۰ هست و انقدر بهش ویتامین و چیزای مقوی میدم ولی خوب وزن نمیگیره وزن تولدش ۲۴۰۰بود
من 3سالونیم 12کیلو بهداشت گفت وزمش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.