۳ پاسخ

بنظرم وزنش خوبه و ب مکمل نیاز نداره
بازم خواستی ازمایش چکاب بده اگ کمبود اهن یا ویتامین دی داره قطرشو بدی

من دخترم ۲نیمه وزنش۹/۷۰۰ هست و انقدر بهش ویتامین و چیزای مقوی میدم ولی خوب وزن نمیگیره وزن تولدش ۲۴۰۰بود

من 3سالونیم 12کیلو بهداشت گفت وزمش خوبه

سوال های مرتبط