بله ولی من خوردم
نخور هنوز تازه زاییدی واست خوب نی
اره نفخ میاره خوب نیست
من 20 روزش بود پسرم یه دل سیر خوردم بعد جای نبات خوردم چیزی نشد
اره نفخ میاره یه کوچولو بخور هوست بره بعدش یه خرما یا چایی نبات بخور نفخش رو بگیره
کلا سردیجات باعث نفخه
منم دلم پر میزنه برا هندونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.