۱۰ پاسخ

من ۳ روز اولو فقط فرنی دادم، بعدش صبحا فرنی، ظهر و شب پوره میدم

از چندماهگی به بچه هاتون غذا دادین؟
دکتر بهم گفت عجله نکن ولی میتونی هم شرو کنی بنظرتون چیکار کنم؟

عزیزم بهتره با فرنی ساده شروع کنی آرد برنج و آب خوب بپزی کمی از حرارت افتاد شیرخشک یا شیر خودت رو اضافه کن
بعد سه روز سیب رو بپز بهش اضافه کن

باهرچی دوستداری .من الان ب پسرام با فرنی شروع نکردم ازاول سوپ دادم .گاهی پوره
پوره و فرنی فرقی نداره

فرنی تا ۷روز بعداز ۷روز تا ده روز حریره بادام اضافه میشه بعدش هر۳ روز یه ماده غذایی اینو دکتر دخترم گفت واینکه بای ه قاشق چای خوری شروع میشه نباید زیاد بهش بدی

من با فرنی شروع کردم.

ببین کدومو میخوره من پسرم فرنی نمیخورده امروز پوره دادم بهترخورد

ببر دکتر‌ زیر نظر‌ پزشک شروع کن
من با پوره شروع کردم

منم همین بودم سخت نگیر
من پوره هویج دادم دوست نداشت
فرداش فرنی دادم دوست داشت
هرچی دوست داری بده

فرنی بعد پوره

سوال های مرتبط