۷ پاسخ

اگه مث من طاقت گریه و زخم بچه اینارو نداری ببر لیزر دکترشکوهی

فقط حلقه خیلی بده از فوق تخصص پرس و جو کردم برای پسرم ، گفت حلقه در آینده مشکلات جنسی از حمله زود انزالی برای بچه داره

من بردم دکتر جهان خواه تو طبرسی شمالی ب روش لیزر عالی بود بدون بخیه و خونریزی کلا 5 دقیقا ام نشد عملش حتی برای امپول بی حسی ام گریه نکرد ولی پسر من چون غلت میزد سینه خیزم میرفت یکی دوبار در حد دو سه قطره خون اومد شما زود ببر ک پاشو تکون نده غلت هم نزنه راحتی

منم بردم بذر افشان کوهسنگی ۵ هستش ..شماره ش هم برات میفرستم حلقه انجام دادم اصلا اذیت نشد بچه م

من دکتر ناصری ب روش حلقه ختنه کردم واقعا خداخیرش بده دستش خیلی سبک بود

اون تو کوهسنگی مطب دکتر احمد بذرافشان کوچه های اول دقیق یادم نیست من دوتا بچمو بردم پیشش با روش حلقه انجام میده

من بردم لیزر .خیلیئییییی راحت بود...

سوال های مرتبط