۱۳ پاسخ

نامه گرفتی ؟ کدوم دکتر؟

عزیژم من پمپ درد نزاشنم فقط شیاف گذاشتم بازم درد انجنانی نداشتتم فک کنم پمپ درد نیازی باشه با شیافم اوکیه...

من فاصله بین شیاف ها گریه میکردم میخوام این سری هم شیاف چند بسته ببرم هم پمپ درد تا اینقد خاطره بد از زایمان نداشته باشم. برای سه چار ملیون اضافه اونم برای اخرین زایمان به امید خدا خودمو اذیت نمیکنم. شری قبل واقعا اذیت شدم ولی شیاف نداشتم پرستارا هم اذیت میکردن نمیدادن مدام سرکوفت که تو لوسی

عزیزم پمپ درد رو دکتر بیهوشی وقتی آمد توی اتاق عمل بیحسی بهت بزنن بهش میگی پمپ درد می‌خوام
خودش برات میاره
و هزینه جدا میگیره حدود دو میلیون تا ۳میلیون فکر کنم باشه
و هیچ فرقی هم با شیافت نداره
اگر شیافت دردت رو آروم میکرد دیگ نیاز نیست هزینه اضافی کنی

ببین خیلیییی خوبه حتما بگیر واقعا ارزششو داره

یعنی ۳۷ و ۳ روز زایمان میکنی؟

چندهفته برات زده؟؟ چطورزودزده تاریخو پس من چراقبول نمکنه🙃

و منیکه نمیدونم پمپ درد چیه و چجوریه🫠🙃

منم زایمان اولم با شیاف بودم .چون تحربه نداشتم و نمیدونستم پمپ درد چیه ،ولی ایندفعه حتما میگیرم ،چون تحمل درد ندارم و میمیرم و زنده میشم از درد.
سر دخترم خیلی درد داشتم

من نگرفتم چون گفتن با شیاف دیکلوفناک خیلی بهتر درد کنترل میشه همون شیاف استفاده کردم واقنم دردو کم و قطع هم می‌کرد

من پمپ درد نداشتم به نظرم نیازی نیست

خیلی خوبه من زده بودم تا حد زیادی درد و کم میکنه

سزارینه

سوال های مرتبط