تو شیردهی تنقلات و خوراکی سوپرمارکتی چی میخورید؟🥴🥴

۴ پاسخ

همه چی

من پفکم خوردم نمیدونم ضرر داره یا نه! و بستنی

فعلا فقط کیک و آبمیوه و بسکوییت
بقیه چیزا نخوردم

همه چی🥴

سوال های مرتبط

مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی