تهوع و ویار سر صب خیلی بده
خداروشکر شب کمتر میشه😑😑

۲ پاسخ

اولشه
شب هم شروع میشه من اوایل فقط صبح ها بود الان هر تایمی بشه
خداروشکر نصف شب اینا نمیگیره

منم حالت تهوع صبحگاهی دارم هر صبح یک هفته میشه ۸ روز تاخیر پریودی دارم

سوال های مرتبط

مامان جوونه دلم🌱 مامان جوونه دلم🌱 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد