۱۰ پاسخ

عزیزم منظور از ناشتا بودن برای آزمایش یکسالگی اینه که
۲ ساعت از آخرین وعده ی شیر گذشته باشه
حالا چرا؟؟؟
چون این آزمایش شامل تست کلسیم و D3 هست که اگر هنگام نمونه گیری کمتر از ۲ساعت، از آخرین وعده ی شیر گذشته باشه، نتیجه ی آزمایش فاقد اعتبار

آهن چرا باید از ۲ روز قبل قطع بشه؟
چون کم خونی و میزان ذخیره ی آهنم آزمایش میگیرن که ببین شیر و آهنی که بچه میخورده، مکفی بوده یا نه
اگر از ۲ روز قبل قطره آهن قطع نکنیم نتیجه اشتباه و کاذب

دختر من چند بار آزمایش داده اونجا میگن بشین شیر بده بعدش آزمایش میگیرن تا حالا بهم نگفتن ناشتا باشه

درکل ناشتا بودن یانبودن برای دیدن قندبچه هست.زیادمهم نیست

چه غوغایی کرده این سوال.آدم بادیدن این همه پیاما وگفتن تجربهاتون خوشحال میشه.سایه همتون روسربچه هاتون
حالا به من بگید کی گفته که باید آزمایش یک سالگی بده بچه؟بهداشت گفته ؟یاخودتون رفتیددکتربنویسه براتون؟؟

چه آزمایشهایی هست برای ۱ سالگی؟

مگه یک سالگی ازمایش داره

بله ناشتا و از دو روز قبل باید مولتی و اهن قطع شده باشه

من عصر رفتم‌ دکتر که ازمایش بنویس براش
گفت برو همین سر کوچه ازمایشگاست ازش ازمایش بگیر الان
گفتم ناشتا نیاز نیس؟
خندید
گفت دیگه‌پیش کسی نگی
بچه ی یک ساله ناشتایی سرش میشه مگه🤣

نه بهش شیر بده ببر گناه داره بچه که نمیشه ناشتا باشه دختر من قبل ازمایش شکلات خورد مامانم بهش داده بود😅

برای آزمایش خون گفتن دو ساعت شیر نخورده باشه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی