۷ پاسخ

میگن یک هفته باید فرصت بدی به بدن بعد ببند

من که اصلا گن نبستم شکمم خوابید فقط یه شلوار داشتم کشش خیلی سفت بود اونو پام میکردم دیگه گن نبستم خودش خوابید

من از بیمارستان اومدم رفتم حموم
از همون روز بکوب بستم تا بیست روز
بعد اون روزا چند ساعتی میبستک

من دوهفته هست میبندم روزانه چندساعت برای نشستن و خوابیدن درش میارم

تا ۱۰ روزگی نبند بزار قشنگ رحم برگرده سرجاش جمع بشه

من از روز دوم بستم تا الان کلا شکمم جمع و تخت شده
شکم منو هم خیلی فشار دادن بهم تو بیمارستان مسکن اینا دادن دردم کم شد

از روزی که مرخص شدم رفتم خونه حموم کردم و گن بستم اوایل گن ساعت شنی بستم چون بخیه داشتم نمیشد گن شورتی بپوشم اما بعد ک بخیه ها خوب شدن گن شورتی هم پوشیدم ک لگنمم برگرده سرجاش

سوال های مرتبط