خیلی سبک
سبکه فقط امپولی که زد دستش یکم گریه کرد پاشو اصلا متوجه نشد.
تبم نکرد
خیلی راحت اصلا اذیت نکرد نه خودش نه منو فقط موقع زدن خیلی گریه کرد
حتی بهداشت به من گفت پاراکید نده
عالی بود
انگار نزدی وسلام.نه استامینوفن میخاد نه گرم م سرد هیچی
خیلی خوب کاملا سبک همونجا به خاطر امپولش گریه کرد
عالی خدا را شکر
فقط موقع تزریق گریه کرد
دیگه هیچی هیچی..اصلااااا سنگین نیست بسیار سبکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.