خانما واکسن یکسالگی چجوری بود ؟؟

۸ پاسخ

خیلی سبک

سبکه فقط امپولی که زد دستش یکم گریه کرد پاشو اصلا متوجه نشد.
تبم نکرد

خیلی راحت اصلا اذیت نکرد نه خودش نه منو فقط موقع زدن خیلی گریه کرد
حتی بهداشت به من گفت پاراکید نده

عالی بود

انگار نزدی وسلام.نه استامینوفن میخاد نه گرم م سرد هیچی

خیلی خوب کاملا سبک همونجا به خاطر امپولش گریه کرد

عالی خدا را شکر

فقط موقع تزریق گریه کرد
دیگه هیچی هیچی..اصلااااا سنگین نیست بسیار سبکه

سوال های مرتبط

مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱ سالگی
مامان علی 🧸 مامان علی 🧸 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱ سالگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان مانیا😍 مامان مانیا😍 ۱۳ ماهگی