۷ پاسخ

پسر من کلا بدغذا شد متاسفانه

یکی دست یکی پا،خداروشکر خیلی سنگین نیست ولی کمپرس سرد روز اول کمپرس گرم روز دوم بذار

ی پای دست اصن انگار نه انگار

دست راست و پای راستش رو زدن .خدا رو شکر سبک بود فقط پاش درد میکرد اذیت میشد
تبم روز اول یه کوچولو داغ شد استامینوفن دادم بیشتر رو اخلاقش تاثیر داشت بد خلق شده این چند روز

یکی دست راست
یکی پای چپ
من کلا اخلاق بچه م عوض شد میچسبه ب ادم برا هر چی گریه کلا بچه من ی چی دیگه شد

بچه هام یک سالشون شد باید براشون بزنم من شنیدم یک سالو نیمی واکسن دارن

سلام یکسالگی واکسن دارن ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی
مامان الارز مامان الارز ۱ سالگی
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی
مامان کیاراد مامان کیاراد ۱ سالگی
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۱۲ ماهگی