اره واقعا هنوز من خودم تو روستا بزرگ شدم همه چی ارگانیک طبیعی از گوشت مرغ لبنیات هوای تازه این بچه های ما چی بشن خدا کمک کنه سلامتی از همه چی مهمتره
قدیما چجوری این دوران سپری میکردن ماشالله هر زنی چندتا میاورده .همه کار خونه بیرون انجام میدادن .مادر شوهرم میگه من نون پخته میکردم با تنور گلی قدیم ها
ابجی منم سر هر سه تا بچه اش سیاتیک میگرفت از کمر تا تو پا خیلی اذیت میشد طفلی سرکارم میرفت
کار نکن فقط همین
وای من سیاتیک دارم میزنه پای چپم نمیتونم راه برم 😓😭😭ازقبل نداشتم یه هفته اس دردش شدید شده خداکنه تموم شه
اگرم خواستی باروغن ماساژبدی سیاهدونه توبارداری چون گرمه ممنوعه ازروغنای باپایه متعادل مثل بنفشه وچیزای دیگه استفاده کن
منم دارم .روفرنگی میشینم کلا رومبلم اصلا روزمین نمیشینم رومیزغذامیخورم.ازکیسه آب گرم خیلیییی کم اگردردت شدیدشد استفاده کن البته اونم نه طولانی.من چون تورم نخاعم دارم مجبورم به همون پهلویی که سیاتیک دارم بخوابم تابهتربشم چون اون پهلویی که سیاتیک ندارم باعث قوس پهلوم میشه وسیاتیکم بدترمیگیره.چیزای سنگینم بلندنکن کمتر دولاشو.
من با یه سری حرکات اصلاحی که توی کلاس ماما بهم گفت تونستم بهترش کنم
پاهات رو از بالای باسن زیر اب گرم بگیر
موقع خواب بین پاهات بالش بذار
با روغن سیاه دانه ماساژ ملایم بده
اینا ارومش میکنه
فقط استراخت کن منم۱ماه شدید درد دلشتم استراخت کردم خچویشد
من هنوز درد میکنه کمر که نگم دیگ همش میگم خدایا یعنی بعد زایمان خوب میشم
استراحت کن و دیگه درست نمیشه ب خودت فشار میاری دوباره میگیره
همین الان از کمر درد و پا درد نمیتونم بخابم 😓شیطونه میگه همسرمو بیدار کنم پامو یه کم ماساژ بده واقعا دردش زیاده خابمم میاد یه وضعی
منم دارم هیچی تا این فشار از رو کمرت برداشته نشه همین آش هست و همین کاسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.