بچه ای که هنو یسالش نشده تب ۳۹ داره،اومدی اینجا نظرسنجی میکنی که ببری بیمارستان با نبری؟ دوتا پا داری دوتا دیگم قرض کن بدو بیمارستان دورازجونش احتمال تشنج تواین سن هست🤦🏻♀️
شربت ایبوپروفن بده و با گلاب پاشویه کن اگر بازم پایین نیومد ببر بیمارستان اطفال
اگه شیاف زدی دارو دادی نیومده پایین اره ببر
ی دستمال نم کن رو کشاله ران و روی نافش
پاشویه کن
لباس کم کن
پیاز یا آبلیمو بزار کف پاش
شیاف زدی؟؟؟
قطر استامینوفن یا پاراکید ۲برابر وزن
شیاف زدی؟؟ بروفن دادی؟ زیر بغل کشاله شکم مرتب نم دار کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.