خانوما این مولتی ویتامین خوبه؟کسی مصرف کردت

تصویر
۵ پاسخ

عالییییه

منم میخورم

من از ماه ششم دکترم داده هنوز همینو میخورم خیلی خوبه

اره منم از همین دکترم داده

من استفاده میکنم.دکترم تجویز کرده

سوال های مرتبط

مامان محمد ومرسانا مامان محمد ومرسانا روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری