۱۰ پاسخ

من ننو عصای دستمه

ننو بگیر تو ننو با لالایی بچه رو بخوابون

یک ماه دیگه طاقت بیار خوب میشه
قطره کولیکز خوبه من جواب گرفتم برا دل درداشون

روز میخوابه؟؟؟

کولیک پدیا بست خوبه بخر بده درجا خوب میشه و میخابه و گریپ میکسچر

اروغ گيري نصف شب😤😤😤

منم هستم😑😂

منم خسته و كلافه نميخابه يا گشنشه يا بخودش ميپيچه

وااای نگو از خواب که دارم بیهوش میشم. دقیقا از روز تولد فندق خان یه خواب راحت نداشتم. الانم ساعت سه نیمه شبه و ما داریم تو خونه بچه بغل رژه میریم.

بچه منم همینطوره کلافه ام کرده..کیسه اب گرم بزار رو شکمش یکم اروم ترش میکنه

سوال های مرتبط