بچها یبوست دارم دلم درد مبمنه

۱۰ پاسخ

شربت منیزیوم من میخورم خوبه

شیر خیلی خوبه،آب ولرم ناشتا هم عالیه،آلو خیس خورده هم خوبه

به دکترت بگو برات شربت هیدروکسی منیزیم بنویسه
آب رو آتیشه

روغن زیتو همراه غذات بخور

پرتقال بخور
پر هلو و زردالو بخور

منم از قبل بارداری یبوست شدید هرچقدر هم دکتر رفتم فایده نداشت، الان هم خیلی اذیتم دکتر قبلی که میرفتم هرچی میگفتم اینجوزیم میگفت طبیعی دیگه خودم لاکسی ژل گرفتم ولی بازم اوکی نیستم

من الو خوردم بهتر شد دارم هنوز یبوست رو ولی از قبل بهتر شد

روغن زیتون بخور

اگه چای نداری هعی اب بخور یکم راه برو ولی نرو توالت اونم ایرانی و زور بزن اصلا زور نزن

چای نبات

سوال های مرتبط

مامان طیبه مامان طیبه روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانا جان. مامان هانا جان. ۴ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی