بچها من یبوست دارم چکار کنم خوب بشه؟؟؟

۱۰ پاسخ

الان فصل کیویه
کیوی خیلی خوبه
خیار بخور نمیزاره روده هات خشک بشه
سالاد کاهو هم اگر دوست داری روش روغن زیتون بریز بخور ببین با روغن زیتون کنار میای

برای منم هیچی اثر نداشت حتی دارو
ولی از وقتی شیاف پروژسترون و مقعدی میزارم
انگار تحریک میکنه
یه روز در میون شکمم کار میکنه
خیلی خوشحالم🤣

من اوایل شربت لاکتولوز میخوردم اب رو اتیش بود

معده خالی ناشتا یه قاشق روغن زیتون بخور با اب ولرم کلا روزی ۵-۷ تا زیتونم بخور

من اینو دکترم برای یبوست داده

تصویر

اسفناج فقط عالیه

من درگیرم هیچی خوبم نمیکنه

کره بخور خالی یکم

زیتون، روغن زیتون بخور

شربت انجیر آلو‌ خیس کن وصبح ناشتا بخور صبح ناشتا چندتا لیوان آب بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 روزهای ابتدایی تولد
فرشته آسمونیم فرشته آسمونیم قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی