۱۰ پاسخ

امروز طبق دستور شما درست کردم ولی اینجوری درنیومد،بوی زردچوبه هم میداد

شبیه پیراشکی شده😍

ماهم اَردک داریم ولی ب شکل نون دایرس😁

😍😍😍😍

والا من اگردگ یا اردک یا عردک‌حالا هر چی
دیدم ولی این شکلیش نه

اگیردک میگن😜😍نوش جان

به‌به عزیزم‌ نوشجاان❤️

به به نوش جان.
ماهم این شیرینی سنتی رو درست میکنیم
پسرم خیلی دوست داره. بهش میگه اُردک😃

سلام اینا چیه

وااای به به
اولین تاپیکی ک باز کردم چ خوشمزس
عزیزم دستورشو داری

سوال های مرتبط