امروز طبق دستور شما درست کردم ولی اینجوری درنیومد،بوی زردچوبه هم میداد
شبیه پیراشکی شده😍
ماهم اَردک داریم ولی ب شکل نون دایرس😁
😍😍😍😍
والا من اگردگ یا اردک یا عردکحالا هر چی
دیدم ولی این شکلیش نه
اگیردک میگن😜😍نوش جان
بهبه عزیزم نوشجاان❤️
به به نوش جان.
ماهم این شیرینی سنتی رو درست میکنیم
پسرم خیلی دوست داره. بهش میگه اُردک😃
سلام اینا چیه
وااای به به
اولین تاپیکی ک باز کردم چ خوشمزس
عزیزم دستورشو داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.