نه من دوتا ریشه تو ۲۰ دقیقه کشید
بعدش تا یک هفته گز گز میکرد قرص سر ساعت بخور خوب میشی
نه درد نداره
بی حس میکنن دیگه
حالا کشیدی؟
عزیزم اصلا درد ندارع تا ب خودت بیای دندونتو کشیدن تازه بی حسی میزنن
ببین مونده ریشه دندونت در چه حدی باشه من که دیوانه شدم سر کشیدنش
اما خب کاری که باید انجام بدیم رو باید بجون بخریم دیگه چاره چیه
بعدش مسکن میخوری بهتر میشی
نه نگران نباش
نه اصلا
عزیزم دندونه دگ فک بالا پایین نداره. دکار خوب برو فقط ک ماده بی حسبش خپب باشه تقلبیا بیحس نمیکنن پدرت درمیاد
نه اصلا دندون کشیدن درد نداره،بی حسی میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.