دخترا چند هفتگی رفتین ان تی که‌جنسیت بتون قطعی بگه

۶ پاسخ

۱۲هفته وسه روز

۱۲ هفته و ۱ روز من دکترم انتی گفت ۱۰۰ درصد دختره انومالی هم که رفتم گفت همون دختره ۱۰۰ درصد

عزیزم من 13هفته 1روز رفتم انتی بهم گفتن 70درصد دختره ولی باز قطعی نیس 18هفته هم رفتم انومالی که همون دختر بود
ولی خیلیا اینجا دیدم گفتن دختر پسر شده یا گفتن پسره دختر شده انتی دقیق نیس باید صبر کنی برای جنسیت تا انومالی

۱۳ هفته ۲روز

والا من ۱۱هفته و ۵روز رفتم ان تی گفت ۷۰درصد پسره،دوباره ۱۳هفتگی تمام رفتم گف صد در صد پسره .دیگه نمیدونم

از ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته و ۶ روز میتونی بری. هرچی دیرتر بری از نظر نشون دادن جنسیت بهتره. اما بازم ممکنه قطعی نگن. قطعیش که تو انومالی مشخص میشه.

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان پسته😋 مامان پسته😋 هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری