۱۲هفته وسه روز
۱۲ هفته و ۱ روز من دکترم انتی گفت ۱۰۰ درصد دختره انومالی هم که رفتم گفت همون دختره ۱۰۰ درصد
عزیزم من 13هفته 1روز رفتم انتی بهم گفتن 70درصد دختره ولی باز قطعی نیس 18هفته هم رفتم انومالی که همون دختر بود
ولی خیلیا اینجا دیدم گفتن دختر پسر شده یا گفتن پسره دختر شده انتی دقیق نیس باید صبر کنی برای جنسیت تا انومالی
۱۳ هفته ۲روز
والا من ۱۱هفته و ۵روز رفتم ان تی گفت ۷۰درصد پسره،دوباره ۱۳هفتگی تمام رفتم گف صد در صد پسره .دیگه نمیدونم
از ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته و ۶ روز میتونی بری. هرچی دیرتر بری از نظر نشون دادن جنسیت بهتره. اما بازم ممکنه قطعی نگن. قطعیش که تو انومالی مشخص میشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.