۱۳ پاسخ

برایجی دستش شکسته مشکل چی
از کجا میدونه

عزیزم ببخشید کدوم بیمارستان زایمان کردی؟؟

عزیزم دخترمنم موقع زایمان ترقوه ش شکسته ما با سنجاق فیکسش کردیم دکتر گفت
بعد ۲۱ روز باز کردیم خداروشکر خوب شد
انشالله شماهم خوب میشه نگران نباش

غلط کردن کی گفته تو شکم بچه دستش میشکنه موقعی ک کشیدنش بیرون دستشو شکستن خدا لعنتشون کنه
انشاله زودی خوب میشه

خدا لعنتشون کنه

نگران نباش پسرمنم همینجوری بود موقع زایمان از دست کشیدنش بیرون منم یک ماه تو گچ بود

خوب میشه زود چون نوزاده

عزیزم تو شکمت. که بوده ضربه خورده؟

نترس دختر خاله شوهرم بچش به دنیا امد جفت پاهاش گچ‌گرفتن

نه نگران نباش خوب میشه نی نی زود دستش جوش میخوره
چون تاگچ نگیرن شکستگی وحشتناک دردداره

من پارو دیدم گچ گرفتن خوب شده نگران نباش عزیزم خوب میشه

چرا گچ میگیرن بچه یک روزه رو؟
مگه سزارین نبودی

نگران نباش عزیزم اره بوده
زودم خوب شده عالی عالی
طبیعی بودی؟

سوال های مرتبط

مامان آیکان و هاکان مامان آیکان و هاکان روزهای ابتدایی تولد