۱۶ پاسخ

وای خدااااا نمکککک
مبارکهههه
خداروشکر ب سلامتی زایمان کردی
قدمش پر برکت باشه انشالله

ای جونمممم قدمش پر خیر باشه عزیزم. خیلی خوشحال شدم برات😍از دیروز استرس تورو گرفته بودم

مبارک باشه عزیزم ،الحمدلله،😊🥰

ای خدا قنده

خب عزیزم به دکتر بگو

مبارک باشه،خدا حفظش کنه واستون،واسه ماهم دعا کن ❤️
دکتر اومد چک کنه بهش بگو یه عکس بگیرید از دستش

مبارکه عزیزم

اگه بیمارستانی حتما اطلاع بده هم صب که دکتر موقع ویزیت میاد هم به اتاق نوزادان

اوخییی خدا ماشالله نمک مبارک باشه ،برای ماهم دعا کن بسلامتی فارغ شیم

شاید بهش موقعه زایمان فشار اومده دکتر چک نکرد؟

قدم نورسیده مبارک ان شاالله قدمش خیر باشه ♥♥

انشاالله زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه🥺🫀

به دکتر بگو از دستش عکسی بگیرن شاید موقع به دنیا اومدن ماماها از دستش بد کشیدن رگش گرفته

طبیعی یاسزارین؟قشنگ نگاه کن کبود بود حتما بهشون بگو.موقع تولد نکشیده باشن

خود متخصص بیمارستان باید چک کنه و اگر لازم باشه عکس میگیره

ببر عکس بگیر از دستش

خدا حفظش کنه انشاالله مشکلی نیست

سوال های مرتبط