۱۲ پاسخ

😂برای من ۲۶۰۰ بدنیا اومد همش به مامانم میگم من چطور اینو بزرگش کنم میترسم

ارههه گیسو ۳۳۰۰ بود خیلی کوچولو بود ولی الان تپلیه

دختر دومم ۳۵۰۰ به دنیا اومد هرکی میدید میگفت این بزرگ کردن دیگه نداره🤭

خواهر من چی بگم پس که دخترم ۲۲۰۰اپمد دنیا تازه با یه عالمه پشم و مو🤣

دختر من ۲۲۰۰ بود🥲
اندازه کف دستهه بچممم
البته الان بهتر شده یکم

من پسرم ۲۸۰۰ خیلی لاغره و مخصوصا ریزه میزه از چروکیش دیگه نگم ما بهش میگیم پیر. مرد

قدش بلنده

دختر من ۴۱۰۰ اومد تپلی بود

الهی قربون‌چروک‌چروکش😂🥺خب تو آب مونده دیگه یه‌چندروز دیگه تپلیش نمایان میشه😁

قدش بلندا

دختر من ۲۸۵۰بود😁

دختر من 3750 به دنیا اومد
ولی همه میگفتن نمیخوره بهش تپلی نیست اصلا 🤷

سوال های مرتبط