۴ پاسخ

من امروز باید بزنم کلی نکران‌گریه کردنشم

چطور بود عزیزم
تجربتو بگو،منم استرس دارم شدید چن روز دیگه موعدشه

چچور بود؟

چطور بود..تب کرد..دردش چی...مث دوماهگیه؟
چندتا بود

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان آریو🩵 مامان آریو🩵 ۷ ماهگی
مامان طنین🤍🌱 مامان طنین🤍🌱 ۴ ماهگی