چرا عزیزم از چ نظر؟ تب و درد؟ یا علائم دیگه ایم داره
از دوماهگی بدتره یعنی؟؟؟
عزیزم خدا قوت
کی باید برا واکسن چهارماهگی ببریم ؟سرچهار ماه
ما امروز شش ماهگی زدم
یعنی کتلت شدم از بس گریه کرد شیر نمیخوره غذا نمیخوره تب داره همش
دیگه نمیتونم 😫
وای منم دارم میمیرم الان شام خوردم واقعا دیگه جوونی برام نمونده 😭
ای بابا💔
واسه دختر منکه راحت بود
هم دوماهگی هم چهارماهگی
البته به بچه هم بستگی داره
فردا میخام برم بزنه😫🥺
الان ۱۱ روز از واکسن ۴ ماهگی دخترم گذشته.آسیاب شدم.کم آوردم واقعا.کاش برگرده به قبل...از بس خودمم گریه می کنم خسته شدم.
۲و۶ ماهگی خوب بود ولی ۴ ماهگی خیلی خیلی بد
همشون برابچه من بی اشتهایی تایک هفته آوردن غیرازتب ودرد گریه بچم آب شدبااین واکسنا
واسه پسر من دو ماهگی سخت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.