۳ پاسخ

توکل به خدا .انشالله عوضش کم کم کلا اذیتش می‌ره و راحت میشی .

هر بچه ای یه جوره ولی شنیدم هر چی دیرتر دندون دربیارن دیرتر خراب میشه
بعضی بچه ها هم دیدم تا ۱۰ ماهگی دندون درنیاوردن اصلا

دندون الان؟

سوال های مرتبط