ان شاالله همه چی خوبه عزیزم
ایشالله عالیه
بله منم صب رفتم مردم از استرس
منم هیجان دارم برات انشالله خیره زودی بیا بمون بگو نی نی چیه
الهی قربونت برم قرار خوشحال برگردی عزیزدلم
میفهمی مامان دختر شدی یا پسر خوبه کهههههه😍
انشالله که بچه های هممون صحیح و سالمن واسمون حمد و صلوات فرستادم
نیم ساعت قبل وارد سونو بشین شیرینی یا نوشیدنی شرین بخورید تا بچه به حرکت بیفته
انشالله به حق مادر امام زمان برای همه ما درست کنه
آره طبیعیه.
😁😁😁 یاد خودم افتادم انقققدر استرس داشتم رنگم گچ شده بود و تند تند نفس میکشیدم دستام یخخخخ کرده بود. دراز کشیدم دکترم یه آقای مهربون بود حالمو دید سریع این دستگاهشو گذاشت رو شکمم گفت ببین حالش خوبه حالا نفس عمیق بکش آروم باش تا منم بتونم کارمو دقیق انجام بدم.
طبیعیه عزیژم انشاالله باخبرخوش بیای 😍
عزیزم تایپیک قبلیمو ببین حتما
انشاالله حضرت امالبنین دلتو شاد کنه
من ساعت ۱۲ انومالی دارم خیلی استرس دارم دعا کنید
از طبیعیه عزیزم منم دارم از استرس میمیرم ایشالا که بچه هامون صحیح و سلامت باشن🫂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.