۵ پاسخ

ب نسبت دوماهگی برای بچه منم سخت بود
اسهال شد تب کرد بی قرار بعد اونم مریض شد

خیلی سخت بود؟

اذیت نبود؟

چطور بود عزیزم تاالان؟

خوب بود ؟؟

سوال های مرتبط

مامان ❀𝑛𝑎𝑓𝑎𝑠❀ مامان ❀𝑛𝑎𝑓𝑎𝑠❀ ۵ ماهگی
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۸ ماهگی