🥲🫂انشاالله دارو میدن وزن میگیرع
چرا رفتی سونو؟ سونو چی رفتی؟ من بعد انومالی نرفتم تا رشد هم دیگ سونویی نیست خیلی طولانیه😦
سلام عزیزم نگران نباش بیشتر مواقع خطای پزشکی هست
حتما برو پیش دکتر سیفی سونوی داپلر انجام بده دستگاه اش تازه هست و خودش هم با دقت سونو میکنه
به بچه خواهر منم گفته بودن بعد مشخص شد سالم هست فقط جثه اش ریزه مشکلی نداره
چون آنومالی مشکلی نبوده الان با تقویت و ویتامین و لیدی میل حل میشه
برو زیر نظر دکتر پریناتولوژی
سونو داپلر بده،معمولا دارو میدن
نگران نباش با دکتر مشورت کن شاید برات سونو داپلر هم بنویسه انجام بدی و دارو اینا بهت میده رشدش خوب میشه
شریان هاش چک کن عزیزم سونو داپلر برو و اینکه دکتر لیدی میل میده
نگران نباش خدتو تقویت کن دکترت چی گفت
سه هفته خیلیه از دکترت بپرس ان شاء الله ک طوری نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.