۱۰ پاسخ

🥲🫂انشاالله دارو میدن وزن میگیرع

چرا رفتی سونو؟ سونو چی رفتی؟ من بعد انومالی نرفتم تا رشد هم دیگ سونویی نیست خیلی طولانیه😦

سلام عزیزم نگران نباش بیشتر مواقع خطای پزشکی هست
حتما برو پیش دکتر سیفی سونوی داپلر انجام بده دستگاه اش تازه هست و خودش هم با دقت سونو میکنه
به بچه خواهر منم گفته بودن بعد مشخص شد سالم هست فقط جثه اش ریزه مشکلی نداره

چون آنومالی مشکلی نبوده الان با تقویت و ویتامین و لیدی میل حل میشه

برو زیر نظر دکتر پریناتولوژی

سونو داپلر بده،معمولا دارو میدن

نگران نباش با دکتر مشورت کن شاید برات سونو داپلر هم بنویسه انجام بدی و دارو اینا بهت میده رشدش خوب میشه

شریان هاش چک کن عزیزم سونو داپلر برو و اینکه دکتر لیدی میل میده

نگران نباش خدتو تقویت کن دکترت چی گفت

سه هفته خیلیه از دکترت بپرس ان شاء الله ک طوری نیس

سوال های مرتبط