۵ پاسخ

پسر منم غلت میزد ختنه کردم فقط سه چهار ساعت اول اذیت شد بعدش انگار نه انگار

اگه بچت غلت میزنه و به شکم میخوابه الان ختنه نکن اذیت میشه.
من سه ماهگیشو که پر کرد، قبل اینکه به شکم بخوابه، ختنه کردم و راضی بودم.

دو سه ساعت اول بله ولی بعدش جیش کرد آروم شد

خداروشکر. خوب بود روش حلقه یک روز اذیته طبیعه دیگه رخمه درد داره دوسه بار اولی جیش میکنه درد داره دیگه صبش خوبه
برو‌ختنه کن زودتر خیلی خوبه هرچی زودتربری
من چهل روزگیش رفتم

28روزگی و 14 روزگی
راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۶ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان مَهوا❤️ مامان مَهوا❤️ ۱۳ ماهگی