من ازمایش قند نبود ازمایش کامل بود ۲.۸۰۰
ولی بعدش ازمایش ۴ مرحله ای توی نیلو دادم بدون بیمه ۳۰۰
بهداشت انجام دادم رایگان بود
۵۰۰ تومن
رایگان انجام دادم رفتم بهداشت اونجا انجام دادم
سلام مگ شما بهداشت نمیرین ازاونجابفرستن آزمایش ؟واسه من ک هردفع میرم از۱۰۰بیشترنمیشه
1500رفتن با بیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.