من از آزمایشگاه لیوان گرفتم سرپا گرفتمش جیش کرد توش
برای ادرار گیسه پلاستیکی مخصوص داره میگیری،براش میچسبونی
معمولا وقتی که تازه ازخواب بیدارمیشن جیش میکنن همونجا سریع بذار
یا براش بذار بعدش زیر نافش دستمال نمدار بکش که سردش بشه جیش کنه
آخه کیسه نباید بیشتر از ۲۰ الی نیم ساعت بمونه چون میکروبی میشه
وجیش که کرد تایک ساعت بعد باید ببری آزمایشگاه
مدفوع که راحته خب تو پوشک بکمیش بردار
ادرار هم یه برچسب مخصوص از داروخانه بگیر بگو برای نمونه ادرار پسر میخام
یه چیز پلاستیکی هست شومبولشون میره توش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.